Merhaba kızlar , ben 17 haftalık gebeyim .
Saçımı hamile kalmadan önce bakıra boyattım ve 4 aylık oldum halen boyatmadım , çünkü doktorum ısrarla hayır diyor . Fakat ben çok mutsuzum , saçlarımın yarısı siyah yarısı çingene sarısına döndü gördükçe sinirlerim bozuluyor . Zaten dipleri değil akan yerleri boyayacağım . Saçını boyatan var mı ? Siz ne düşünüyorsunuz