HilalAD Kizlaaaar 38+1 haftalik hemileyim. Ve 4 gündür ishalim. Bu dogumun yakin oldugu belirtisimi acaba?
Unzile35 HilalAD belirti olduğunu söyleyenler olmuştu kusma ve ishalin son haftalardasın artık olabilir
Ozlemozlm cmm bn 34 ten beri ishalim elma yedim bulgur yedim. Su az ictim makarna yedim. Anca gecti kuru seyler ye uzum yeme muz ye bide. Ishali kesiyor bnm oyle oldu kati seyler ye kuru. Pirinc. Buglur. Corba icme
Ozlemozlm Bence ishl dogum beliritis degil bn 34 haftliknmi ne oldum hla da devm ediyordu sidmi 38 hafta 1 gnlugm gecti