Herkese merhaba arkadaşlar. 2.5 senedir korundum hamileyken yakalandım bu virüseeee. Ama öyle bişey ki ne ağrım var ne sancım var. Sizde oldu mu? Doktorum coraspin başlattı. Covidden 2 gün önce de idrar yolu enfeksiyonu olmuşum antibiyotik alıyorum. İkisi aynı anda kullanıyorum.