Selam kızlaar yine ben 😅
Kızlar havalar öyle sıcak ki hep ventilatör/klima açık ev de. E haliyle terli terli o klimanın karşısın da durmakdan hasta oldum. Covid değilim çünkü hastane terminlerim vardı ve 2gün ard arda testen negativ sonuç aldım.
Boğaz ağrısı/öksürük/hapşırık/ burun tıkanıklığı vs
Ne iyi gelir? Bir an önce geçsin istiyorum doğuma da az kaldı😣.
Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin💞