Anneadayi89 ben 40 hafta dolmadan suni sancı almak istemediğimi söyledim, bebeğin strese girme oranı daha fazla bana göre tabi herkesin görüşü farklıdır içerde durması dışardan daha iyi, sezeryan yaparsa da 40 da yapacak, o yüzden sordum 40 lı haftalarında kilodan dolayı normalden sezeryana dönen var mı diye