Kızlar merhaba bugün 39+1deyim ve ilk çatı muayenemi oldum.bizler için sürekli korkutulurak anlatıldığı için buraya yazmak istedim.maksimum 10 saniye falan sürdü kendinizi gevşek bırakırsanız hiçbişey hissetmiyosunuz sadece ufak bi yanma hissi oluyo ağrı kesinlikle yok o yanma hisside muayeneyle birlikte hemen geçiyo 🥰🥰