Derya_gumus Kızlar doktorum 13 haftada kız demisti ama cevrem degisebilir yanilabilir doktor dediler hep ikilemde kaldim burda hep göruyorum baya iyi bilip yorum yapanlar var birde siz bakin istedim😊
Annesininportakali53 Derya_gumus benim ki değişmedi 11+4 te doktorum %90 kız dedi ondan sonra birdaha göstermedi 2 gun önce randevum vardı 20 haftanın içindeyim bebeğimin kesin kız olduğunu öğrendim..🌸🥰
girl_boy_annesi Derya_gumus Gogleye hızlı resim yükle yaz canım yükle üzerine basılı tut kopyala buraya gel yapıştır 🥰