atlasannesiiii karakiz1 sancı dışında başka.bir durum var mı açıklık su da azalma falan sadece sancı ise engellemeye çalışırlar bence
Ozlm0916 karakiz1 benimde ciktiydi 35 haftalikken 1 gece kaldik ciktik hastanede 3 hafta daha sancilarla bekledim 38+0 olduk bugün dogurdum evladimi cok şükürrrrr yanımda uyuyor şimdi rabbim isteyen herkese nasip eylesin🥰🥰🥰🥰🥰🌸
karakiz1 Ozlm0916 Ciger gelistirici vurdular serum taktilar kasilma onleyici hap verdiler hafta sonuna denk geldim insallah pazartesi cikarim bizde 38 bekleriz artik evimizde 🙏🙈
Ozlm0916 karakiz1 insallah kuzum korkma bisey olmaz allahin izniyle 3 hafta daha bekledi bizimki seninkide bekler insallah