BeggMm benim adetim 2 gün gecikmişti sağlık ocağına gittim kan verdim doktor e gün sonra tekrar gel dedi sanırım hamilesiniz tekrar kan tahlili yapalım yükselme olursa hamilesiniz dedi ben de eve geldim hemen pet taktım tabi adetim demem lazım eşimi inandırmak lazım sonra 1 hafta sonra gidebildim isim filan çıktı kan tahlili de 5 hafta 3 günlük gözüküyor du gittim bebişe bı üst aldım ,,mekanın sahibi geliyor’‘ ,,dünyanın en yakışıklı babası olmaya hazır mısın’' yazılı ertesi gün haftasonuydu güzelce kahvaltı hazırladım 11 gibi eşimi uyandırdım gel kahvaltı yapalım diye uyandı geldi koltukta oturuyordu 2 gün sonra evlilik yıl dönümümuzdu zaten bir kutunun içine aldığım kıyafetleri ve yaptığım testi koydum hediyeni önceden vereyim dedim heyecandan bekleyemedim dedim açtı uykulu haliyle bana bakıyor teste birde kıyafetlere kalktı gitti elini yüzünu yıkadı sonra geri geldi tekrar kutuya bakıyor gercekmi hani adettin hani pet takiyordun ben babamı oluyorum şimdi diye ağlamıştı ilk defa eşimin ağladığını gördüm tabi beraber bende ağladım🤗