Tugcecrin
Merhaba 39 haftalık hamileyim son haftamızdayız ve bebeğimin sırtı sağ tarafta kafa yanlış yerdeymiş rahim ağzında değil yani normal Doğum için sol tarafta olması lazımmış sırtıda suyu falan yeterli bi sıkıntımız YOk şükür ama 38. Haftadan sonra dönmezmiş bebek galiba bu yüzden normal Doğum zormuş sizce de öyle mi sırtı gelir mi sola ve kafası yerleşir mi rahim ağzına bilemedim şimdilik bana bıraktı doktor sezeryan düşünüyoruz çünkü sancım falan YOk kaç gündür 2 cm açıklık var sadece bi belirti de YOk şimdi bana suni sancı verip bebek gelir mi gelmez mi diye beklemek de anlamsız geliyor boş yere acı çekicem olmadı yine sezeryan o acının üstüne yaşayan oldu mu benim gibi acaba ??