nihann
Merhabalar.. 18+2 gunluk bebegim bugun doktoruma gittgmde bebegimin bagırsagının parlak oldugunu söyledi doktorum ikili test sonucum iyi cıkmıstı ama bagırsak parlak olunca down sendrmlu olma riski ihtimali varmıs 22. haftamda detaylı ultrasona gidicektim ama doktorum erken gidebilirsin dedi haftaya ptesi gidicem daha önce başına gelen veya yakını yaşayan varmı nolur bisey diyin cok moralim bozuk stres oldum