Semra37 Doktorum kan vermemi söyledi kanımda enfeksiyon cıktı hiç iyi konusmadı bi an önce kadın doğum doktoruna göster dediler bebeğe zararı olur mu böyle bişi başına gelen oldugumu geldıyse nasıl bi yol izledi 🥺😔
Nsdpg Semra37 serum felan taktılar antibiyotik kullandım ama dediğim givi benim ateşim çıktı 38.5 aşağı düşmedi titriyordum üşüyorum diye