Merhaba kızlar 2 ayrı perinatoloji doktoru 2 ayrı şeyler söyledi biri sadece karaciğerde mikrokalsifikasyonlar alanlar var bu da gecici korkulacak bir durum yok dedi trizomi 18 ile uyumlu bulgu gözlemlemdim dedi içimi rahatlattı fakat diğer doktor ise beyninde boşluk olduğunu böbrekte büyüme olduğunu söyledi. Amniyosentez öneririm dedi. Bu konudaki tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz? İkili tarama en düşük risk çıkmıştı 3 lü tarama da trizomi 18 orta riskli çıktı 😔