Arkadaşlar ayın 14.den bu yana hergün hastanedeyiz sabah rutin olarak kan veriyorum nstye bağlanıyorum ALT ve AST’nin tahlil sonuçlarına göre doğumumu bekliyorum şuanki sonuçlarım zaten normalin 2 kat üstünde ama ilk 2 gün verdiğim sonuçtan düşük olduğu için mecbur bekliyoruz psikolojik olarak çok yıprandım çünkü her sabah doğuma gider gibi gidiyoruz sonuç bi tık iyi olunca oh çekiyoruz bugün 34+0 olduk doktorumun hedefi 35. Haftayı görebilmek bebişimizin küvezde kalma gün sayısını azaltabilmek için zaten kaşınmaktan yoruldum ama sabır ☹️ Benim gibi bi durum geçiren varmı diye dertleşmek istedim öyle yazdım işte 😊