Melikezeynepmir Bebegim 3 gunluk bugun korona pozitif ciktim. Aglamaktan yazamiyorum yalvaririm dua edin bebegime bisey olmasin. Basina gelen var mi neler yaptiniz nolur anlatin. Daha cok kucuk 😭
kahvesever__ Melikezeynepmir öncelikle çok geçmiş olsun rabbim şifa versin hiç korkmayın rabbimin izniyle hiç birşey olmaz bebekler kolay atlatıyor bizde ailecek covid olduk yeni atlatım benim de küçük bebeğim var oda olduğu şükür kolay atlatı sen güçlü durmaya çalış
Nsnese Melikezeynepmir hiç Korkma farzet ki soğuk almış. Covidin eski gücü yol zaten sıradan soğuk algınlığı gibi sen bolca meyve yiyerek beslen bebişinde ateşini takip et bir Kaç güne düzelmeye başlarsınız zaten. Normal soğuk alan bebekte de hırıltı ateş huzursuzluk olmuyor mu oluyor aynı işte
Melikezeynepmir Bebegimin atesi var burnundan hiriltili soluyo doktor teste gerek yok atesi takip edin dedi ama o da korona kesin. Bisey olur mu 😭😭😭
kahvesever__ Melikezeynepmir oğlum ilk günü ateşlendi covid olduğunu bilmiyorduk acile götürdük orda test olduğu ve onlar söyledi bir kaç gün çok stresliydi ama sonrasında düzeldi çok şükür emiyor mama yiyor