ortak Doğuramıyorum. Çok korkuyorum bebeğimin boynuna kordon dolanır kakasını yapar diye. 39+6 oldum yarın 40 bitecek 🙄
Canangnctr ortak korkam allahin izniyle bisey olmaz bende de aynı korku oluyo benim ilki 40 +2 de doğdu merdiven cik in çık gelsin