38 haftalık gebeyim. Salı sabah boğaz ağrısıyla güne başladım. Çarşamba sabah burun akıntısı başladı. Dünden beri de ishalim var. Ama dün sabahtan beri çok halsizim hiç kalkasım gelmiyor. Çarşamba günü doktora gittik kontrolümüz vardı bir sorun yoktu. Sonra haftasonu görüştüğümüz arkadaşlarımızın covit pozitif olduğunu öğrendim ama zaten ilaç kullanamayacağım için test yaptırmadım kendimi evde karantinaya aldım.
Boğaz ağrısı grip falan koronaya bağladım hep ama bu ishalden korkmalı mıyım 🥺 bebişin hareketlerinde bir sorun yok bu arada 🙏🏻