merweeilbey1 Merhaba hanımlar 34+1 im gebelik kolestazı yaşıyorum karaciğer enzimlerim çok yüksek çıktı böyle bir yaşayan varmı kaçıncı hafta doğum yaptınız
merweeilbey1 Tugceonur ben normal muayne Olurken doktoruma kaşındığımı söyledim oda birkaç test istedi kan sonuçlarında çıktı
SBA Ben de 32. Haftadan beri kaşınıyordum, karaciğer enzimlerimdeki yaklaşık 3-5 kat artış nedeni ile ve safra asitlerimin 7,5 çıkması ile kolestaz tanısı aldım. Ursactive ilaç kullanıyorum, 37de doğuma alacaklar
merweeilbey1 SBA benim değerlerim çok çok çok yüksek ialaç alamıyorum o yüzden benim değerlerim 493 çıktı 🥺 bebeğimi 10 gün sonra alacaklar değerlerim düşmüyor
YEsim94 merweeilbey1 çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin.Benimde ellerim kaşınıyor korkuyorum sizin kaşıntı bölgeniz neresiydi acaba ?
tazebiranne_hg04 merweeilbey1 benimde sadece boynumda oluyor ama bilmiyorum öyle bir durum var mıdır ki
Ozgebayrak Ayın 14.den beri aynı sorunu yaşıyorum hergün kan tahlili veriyorum ve nstye gidiyorum bugün 34+0 olduk ayın 15.de 510 çıkan sonucum bugün 250ye kadar düşmüş ursactive sayesinde ama psikolojik olarak çok yoruldum 2 kere doğuma hazırlandım ciğer geliştirici iğne vuruldum, önlüğümü bile giydim ama sonuç bi tık iyi diye mecbur bekletiliyorum doktorum çok iyi ve en az risk için en fazla 35+0 a kadar bekletebileceğini söyledi sürekli bebeğime kilo aldırabilecek şeyler yemeye çalışıyorum hakkımızda hayırlısı artık 😊
merweeilbey1 Ozgebayrak bana ilaç önermediler ama ya bebeğin solunumu durur diye riske atamadık herkes farklı tabiki benim değerlerim düşmüyor hala Çarşamba günü kontrolüm var bakalım hayırlısı ben hergün değil de 2 günde bir kan verip sonuçlarına bakılıyor bende 34+2 oldum şükür 36’ıncı haftayı bekliyoruz bizde hakkımızda hayırlısı olsun sizede ameliyata gelirken kan grubunuzdan 2 kişi getirmeniz söylendi mi acaba ?
merweeilbey1 tazebiranne_hg04 benim önce ellerde kollarda başladı sonra tüm vücudum kaşıntı sardı 🤷♀️ Sadece bığzsa bilmiyorum ama mutlaka doktoranıza bilgi verin tahlil isteyin