Anneolmak188 yaaa teşekkür ederim bebeğimm😍😘
Bana sarı ve ombre tonları yakışıyor birde siyah 😀
Daha önce ombre yapmıştım çok güzel duruyordu şimdi de çok mücadeleler gösterip ombreye dönmeye çalışıyorum ama saçım anca bu kadar açıldı siyah boya yapmıştım diye. 😣