Boncukveannsi girl_boy_annesi kesem cidden çok değişik niye böyle ben çok korkuyorum herkesin ki çok düzenli 🥺🥺
girl_boy_annesi Boncukveannsi hayır hayatım keselerin hepsi için öyle dedim çok değişken oluyor doktor Aleti bastırdıkça kesen de bi gariplik olsa doktor söylerdi üzme boşuna kendini 😘
girl_boy_annesi Lilosum 3 arkadaşımı Bildi banada tahmin yaptı doktorda aynı şeyi söyledi kesinleşmesine bekliyorum Zaten önce usg ye bakıyor anlıyorsa öyle para alıyor anlamıyorsa bakmıyor zaten boyama ile baktığı için çoğu zaman çıkıyor Rabbimin izni ile 🥰
Kele-bekler1 Hemen atıyorum ama biz şuan 7 haftalık olduk en son 6+4 te gittik doktora 🤗🥰 ve bu vajinal ultrason canımm😊 [tugceeatabayy]![https://resimyukle.io/r/URkPHwJaav]
Merve_akp girl_boy_annesi https://resimyukle.io/r/CRmSpMrMyi Canım bana da bi tahminde bulunur musunuz rica etsem göstermedi dedi doktor merak içindeyim bi oğlum var 🥰
Merve_akp girl_boy_annesi teşekkür ederim canım neyden tahmin ettin acaba ilk bebeğim erkekti anladım onu ama bunu anlayamadım kararsız kaldım doktor da göstermedi dedi 🙈
Happy52 tugceeatabayy @girl_boy_annesi Kızlar benimki çok küçük gerçi ama sizce nedir keseye göre yada konuma göre yada şekle göre artık merak ediyorum 🥰
Efo Kizlar ilk ultrason fotonuz ikili resimmiydi benim ultrason fotomu iki ayri acidan cekmis galiba uktteki resimin kese boyu farkli ve haftasi 5+0 alttaki kese boyu farkli 5+2
Happy52 Efo benimde öyle üstteki adete göre alttaki bebeğe göre sanırım üstte 6+4 altta 6+0 yazıyor bende anlamadım oysaki adetine göre uyumlu demişti doltor belki ilerleyen günlerde bikaç gün ileri bikaç gün geri oynar