Arkadaşlar ben 38 haftalık gebeyim. İlk dogumum olacak nasipse. Ya ben dogumu duşününce nefesim kesiliyor. Epidural normal doğumu seçtim. Az önce bir yazı okudum epiduralli doğumda belden aşağısında 6 saatlik bir uyuşma oluyormuş. Ben bu yazıyı okuyunca nefesim kesilir gibi oldu. Kıpırdayamayacağımı düşününce. Elimi ayağımı oynatamama anksiyeteme bağlı olarak nefesim kesilecekmiş hissi uyandırıyor ben de. Sığamıyorum bir yere. Ne yapacağım bilmiyorum. Özellikle de akşamları. Bilgisi olanlar bana yazabilir mi. Ne yapıp bu durumla başa çıkabilirim. Acaba epiduralden vazmıgecsem. Çok endişeliyim 😔