Mucizem_00 benim 20+1 de 383 gr dı doktorum kilosu gayet iyi hatta gram olarak 1 hafta önde demişti kilo alımı çok iyi diyordu yani bu durumda sizin bebegin kilosu olması gerektiği gibi zaten hiç endişe etme kuzum çünkü bu haftalar pek önemli olmuyor genelde 1.5 kiloya yani 30 lu haftalardan sonra bebegin kilosu önemli oluyor🥰🥰