Kubr_a Doğurdum doğuracağım dün bikini bölgeme kuaförde ağda yaptırdım. Yaptırmaz olaydım sıcak ağdayı döktü yanık oluştu. Etkili çözümü olan var mı doktora yarın gideceğim🤦🤦🤦
Twinmommm Berf123 Evet valla bende ağdayla aldırmayı düşünmüyorum ağrı eşiğimiz düştüğü için kendimizi kasma ihtimalimizde çok yüksek oyüzden gerek yok 😬 jiletle olduğu kadar artık
12_ze Kubr_a aaaa canım geçmiş olsun ya çok mu sıcak döktü ki yanma oldu cildiniz mi hassas yoksa gerekenden fazla mı sıcaktı bende yaptırdım ama öyle bir şey yaşamadım çok üzüldüm soguk bir şey koyabilirsin yanik kremi olabilir
Kubr_a 12_ze ilk döktü dedim çok sıcak geldi diye birde 2-3 kez aynı bölgeyi tekrar tekrar ağda yaptı öyle olunca eve geldiğimde şişmiş ve kızarmış haldeydi.