Doktorum bazen çok hareketli bazen hareketleri daha sakin olabilir dedi bütün gün boyunca hiç hissetmezseniz sorun olabileceğini söyledi. 27.haftadan sonra hareketlerini takip etmek gerekiyormuş😊 sağlık ocağındaki hemşirem herhangi hissetmeme durumunda gelmemi söyledi dinlemek için. Ayrıca uyanık kaldıkları saat sayısı azmış ☺