Ben hipotiroidizmden dolayı ilaç kullanıyorum. Midem hep problemliydi zaten gastrit tedavisi olmuştum önceden de. Bir doktor tiroit ilacı mideme zarar vermesin diye pulcet 40mg yazdı. İlacı 4 defa kullandım ama hamilelerde test edilmediği ve tavsiye edilmediği için bebek zarar görür diye korkup bıraktım. Başka bir doktora gittim bana Gaviscon şurup yazdı. Zaten prospektüste hamileler kullanabilir diyor. Kullanıyorum ben. Midem daha iyi artık.