Elyfnagme Kızlar merhabalar. 12 haftalıgım, kantahlili yaptırdım, pct değerim gereginden yuksek cıkmıs.0.302 gibi bi rakam. İki haftadır baya grip geciriyorum. Bogazlarim felan gecmedi hala. Biraz arastırdım buna bagladım. Aciliyeti varmidir napmalıyım??
Yesimalmila Elyfnagme degerin evet yuksek ama öyle endise edilecek duzeyde degil. muhtemelen gececektir bi kac güne veya doktorun antibiyotik oneriri. cok gecmis olsun
Elyfnagme Cok tesekkurler oyle tahmin etmistim ama icim rahatladı. Bu testler testeki kırmızlar adama kafayı yedirir 😬