Ardakumsal ben iki kere kürtaj oldum eve geldiğim anda hayatıma devam ettim ağrım sızım olmadı sadece antibiyotigi kullandım ağrı kesiciyi ağrın olursa iç demişti hiç içmedim.kanama ilkinde bir hafta kadar sürdü ikincisi 40 güne yakın lekelenme oldu ama hiç birinde ne yattım ne ağrım oldu eşim ailem yatayım dinleneyim diye benle kaldı ama istemedim gerek kalmadi