Arkadaşlar merhaba 34 haftalık gebeyim şeker yüklemesi yaptırmamıştım kendim evde cihaz ile ölçüp takip ediyordum. 140 ve üzeri çıkmaya başladı 34 haftalık gebeyim bebeğim 2893 kg yani ön gün önde olduğunu söylediler doktor ayriyetten gözlerim bulanık görünüyor ve göz doktiruda astigmat ileri derecede oluştuğunu ve normal doğumda kasılma ıkınma ve basınç ile dahada ileri seviyeye ulaşabileceğini söyledi sezeryanla doğum önerdi. Daha önce hiç böyle sıkıntılar yaşayan oldu mu acaba