Busem44 Kızlar 37. Haftadayım göğüslerim ne büyüdü ne şişti halen küçük sizce normal mi yani bazılarına bakıyorum baya büyümüş oluyor
Nskyhn Busem44 ya ne güzel işte 😂 benim büyüyor, bazen evde ağlıyorum kendimi damızlık inek gibi hissediyorum diye. Biri bir tarafa biri başka tarafa bakıyor 😂
Vicibici Busem44 Benim de çok büyümedi yapısal sanırım annemin de öyle. Kilolu olmasına rağmen göğüsleri muntazam duruyor
Tugce3441 Busem44 ne güzel işte Allah başka dert vermesin 😅büyük olunca karnını memeni taşımak zor olur 🤣
Semaan Busem44 ahh ahh bu dert bi bende sanıyodum benimde küçük haftaya doğumum var hiç değişen baey yok tek derdim sütüm olmıcakmı yapım geregi kilo alsamda şişmiyor 85 kiloyum düşün 75-80 takıyorm hala inşallah emzirebilirşm ya
Busem44 Vicibici doğru söylüyorsun yapısal olabilir küçük göğüs hiç sevmem belki hamilelikte büyür dedim yok olmadı :)
ikicocuklubiranne Semaan hiç öyle düşünmeyin benimde küçük normal arası ama 2 yaşına kadar emzirdim. Sütü de zor bitirdim 😅 emzirirken doluyor biraz büyüyor sonra normale dönüyor ☺️
Busem44 Semaan ayynı bensin ben de şuan 66 kiloyum 75b büyük geliyor nerdeyse nasıl emzircem sütüm olur mu diyorum bazıalrı küçük göğüste daha çok oluyor diyor kısmet inş emziririz
Brcnbltky Ya bir haftadır göğüslerim tek odak noktam valla. 18. haftadayım ama çok sızlıyor bu aralar. Gerim gerim geriliyor. Herkeste böyle oluyor mu çok merak ediyorum
ikicocuklubiranne Busem44 emzirirsiniz büyüklük eşittir çok süt demek değildir ☺️ Büyük göğüsünde derdi oluyor emzirme bitince sarma ihtimali yüksek oluyor
BusraKader Kızlar ben de normalde 80 fln takıyorum hamilelikte çok sertleşti ve büyüdü 95 olmuştur belki de ☺️ hiç dokunamiyordum şuan sertliği büyüklüğü normale döner gibi oldu 40+2 yım bence büyük göğüsler daha güzel duruyor