Sedaaa95 Benimde eylül ortasına denk geliyor. 🙏🏼
2 adet 5 li , 2 adet 3 lü hastane çıkışı
2 adet iç zıbın bağlamalı
5 adet 0-1 ay çıtçıtlı body zıbın
8 adet 0-3 ay çıtçıtlı body zıbın
3 adet 0-1 fermuarlı tulum(çıtçıtlı olunca soğuk girebiliyor)
4 adet 0-1 alt üst takım
6 adet 1-3 ay alt üst takım
4 adet 1-3 ay fermuarlı tulum
10 adet 3-6 ay çıtçıtlı body zıbın
6 adet 3-6 ay alt üst takım
3 adet 3-6 ay pijama takımı
Çoraplar + eldivenler
Yelekler, örgü tulumlar ve takımlar
Battaniye çeşitleri (triko(2), puffy, peluş(2),penye)
30 dan fazla ağız mendili (hem omuz için hem ağız için bende dahil kimsenin kıyafetine temas etmesin diye fazla tuttum)
Kalıbı küçük olduğu için fitilli alt üst takım sadece 3 adet tercih ettim 6-9 ay. Muhtemelen 3-6 ayda giyer onlarıda. Büyüdükçe alacağım gerisini, evimde fazlalık sevmiyorum. Başlangıç için yeterli benim için bunlar. 🌸🤗