Aliniko Selam, suni sancı ile normal doğum gerçekleştiren var mı. Açılma olmadan suni sancı veriliyor mu, çok acılı ve uzun bir süreç mi🥹
hilalhanim Aliniko açılmam vardı sancım yoktu bu yüzden suni sancı verildi bana göre kötüydü ama doğum sonrası hiç biri kalmıyor
Neseeli Aliniko eğer rahimde yumuşama veya hiç bir açılma yoksa suni işe yaramıyor dedi bana doktorum dün.. Pazartesi son bir daha bakıp gerekirse sezaryen olacağım..
despina234 Aliniko merhaba. Açılma vardı ancak sancım hiç yoktu. Su geldiği için mecburen suni sancı verdiler ki bebek doğsun. Uzun sürdü maalesef yani milim milim ilerledi açılma. Pek keyifli veya pozitif bir doğum hikayem yok. Ama suni sancı alıp açılması çabuk ilerleyen veya hızlı kolay doğum yapanlar da var.
Aliniko Neseeli bende bugün kontrol oldum 39+3 üm ve sancı vs birşey yok açılma var mı bakmadı. Pzt tekrar çağırdı, yatış verip takip edebilirim dedi. Suni sancı verilecek direkt ama korkuyorum açıkçası
Aliniko Neseeli evet sancı çıkmadı. Bende öyle biliyorum da bi kaç tecrübeli arkadaşım onunla ilgisi olmadığını söylüyor yani sancı olmayıp, açılmada olabiliyormuş ne kadar doğru bilmiyorum 🙄
Neseeli Aliniko kendimizin hissettiği sancı evet olmasada açılma olabilir ama nts de sancı varsa açılma var demektir nts de sancı yoksa açılma yok demektir, doktorum Pazartesi son bi nts yapalım dedi sancı çıkmazsa zaten açılmada yok demektir dedi alttan muayene gerek yok o zaman dedi..
Aliniko Neseeli anladım hakkınızda hayırlısı olsun o zaman. Benim doktorumda biraz takip ederiz çok zorlamayız dedi. Ben normal istediğimi söylediğim için bu şekilde yönlendirmiş olabilir. Pazartesi günü ikimiz içinde iyi geçer umarım💐
1prenses2prensyenigebe Aliniko hiç açılma sancım yokken aldım tabiki ağrı oluyo doğumu başlatıyo ama ben 6 da aldım 8 de sancım başladı 8.30 da suyum geldi 9 da çatala çıktım 9.15 te kızımı kucağıma aldım
Aliniko 1prenses2prensyenigebe bir de öyle söyledikleri kadar dayanılmayacak gibi mi🥹 doktorum normal doğum sancısını taklit ediyoruz dedi
Hifu16 1prenses2prensyenigebe çatala çıktım ne demek acaba🙄 ay ben kendimi çok cahil hissediyorum. Pazartesi suni sancı verecekler inşallah işe yarar. Daha yeni stres yapmaya başladım. Bu zamana kadar çok rahattım
1prenses2prensyenigebe Aliniko şöyle diyim kuzum yavaş yavaş süresi artıyo yani 5 saniye sonra 10 saniye gibi ama o iki sancı arasında bir uyku geliyo ömrümde böyle uyku uyumadım serum direğine kafamı yaslayıp uyurdum ama en son böyle kabızmışsın da tuvaletin gelmiş gibi hissediyorsun ben dedim beni bırakın ben bi tuvalete gidicem hemen ebe geldi gel bakalım sen dedi doğum başlamış dedi
Ziynet4459 Bende normal doğum düşünüyorum ama acı eşiğim yüksek o anki sancı ne kadar fazla benim sırt kaburga kemiklerim komple ezilmişti 7 ay ağrısına dayandım ki o ağrıyı sadece çeken bilir kırıktan kötü 10 gün çıkmış omuzla gezdim o sancıya dayanılır mı
Aliniko 1prenses2prensyenigebe çok açıklayıcı olmuş şimdi anladım çok teşekkür ederim umarım benimde herşey yolunda gider 🥹 çünkü suni sancı alıcağımı duyan çevrem bence çekme sezaryen iste diyip beni yönlendiriyorlar o yüzden kafam aşırı karışık🤧