Deletedmom73711 Balım günaydın, idrar yolu enfeksiyonu vs ise aman nolur dikkat et bak en tehlikelilerinden. çok ilerleyince ateş yapar halsizlik yapar ayakta duramazsin ya da sürekli idrarın var gibi hissedersin yaparken can yakar. Görün ihmal etme. Gebeliğin baslarinda bende çıkınca açıkçası antibiyotikkik bişi verdiler kullanmak istemedim başka doktora geçtim tek kutu verdi bir hafta kullandım iyi geldi. Ayaklarının altına sıcak su torbası koy bunu iki kere falan yapsan yeterli. Ben çok su içmeyeb biriyim uygulama indirdim hatırlattikca içiyorum öyle yap suyunuda iç. Bı de bana en çok enfeksiyona sebep olan şey şu oldu ben idrardan sonra vajina içine kadar yıkıyofum aşırı, burdan bı arkadas dediki vajina dışını yıka enfeksiyonun ilerler dedi hakikaten bu hepsini yapinca geçti kesildi.
Serklajlisin bı de aman dikkat et bana da mutlaka haber ver