Deletedmom_33 08.2022 son kullanım tarihi olan 5 adet çatlatma iğnesi var elimde. Tüp bebek tedavisi için kullanacak veya ihtiyacı olan var Pendik çevresi vereyim yoksa çöpe gidecek
Busenurrr97 Eczaneyede verebilirsiniz çöp olmasjn onlar ihtiyaç sahiplerine veriyorlar ordan ben öyle yapmıştım
Ceyda76 Bu catlatma ıgnesı bıtkısel olandan mı bana da verılecek ovıtrelle dışında bı ıgne de adını bılmıyorum