BabyTurkdogan1 Kızlar merhaba dün ikili tarama testi yaptık ense kalınlığı 2.40 çıktı sınırda çıktı bugün başka doktora gittim orda da 2.26 çıktı moralim sıfır sizler ne yaşadınız bilgi verebilirmisiniz lütfen