Beratalpinannesii Bebek kanala yerleşince sezeryan doğum olmuyo mu illa normal mi olmak zorunda burda öyle bişey okudum sezeryan olacakken normal olmuş merak ettim çünkü muhtemelen benimki de kanalda 2 hafta var dogumuma
Hatunnn Beratalpinannesii bnde merak ediyorum cunku bazen mesela dogum basliyor ama ilerlemiyor ya da ani bi sorun cikiyor hemen acil seseryana alinabiliyor demekki diyorum alakasi yok mu🤔
Beratalpinannesii Hatunnn ben sezeryan günü aldım ama alt tarafimda aşırı baskı var yürüyemiyorum cuma kontrol var ama cumaya kadar dayanabilcek miyim bu agriyla bilmiyorum
Hatunnn Beratalpinannesii aslinda normal doguma yakin olmasi icin sutte filan sorun olmasin diye sezeryan icin dogum sancilarini bekleyen doktorlar oluyor