Herkese merhabalar 🤗
Rabbim herkeze hayirli guzel dogumlar nasip etsin
Ewet basliyorum hikayemi anlatmaya.18 temmuz saat 16 da uyurken birden akinti hissettim ve kalkip lavaboya gittim sumuksu kahverengi bir leke geliyordu anladim nisan oldugunu doktorumu aradim haber verdim dogum baslamis gel dedi banyoya girdim dusumu aldim belden asagima belime su tuttum bi sure sonra hazirlanip hastaneye gectim gayet sakinim agrisiz sizisiz hayir diyorum boyle ollamaz benim hic agrim yok esim cantalari alalimmi diyo aaall dursun yine bagajda belki geri geliriz diyorum 6 da hastaneye gittim alttan muayene yapildi 3 cm acilmam vardi benim iki hafta oncesinden acilmalarim baslamisti zaten 2 cm eyvah dedim daha 3 cm mi yani benim hayalim 5 6 cm aciklikla hastaneye yatmakti😄 doktor ultrasonla bakti bebegin suyu azaldigini soyledi ewe yollayamam yatiricam dedi hayir dedim yatmak istemiyorum benim sancim yok 🙂suni sanci almicam diyorum mecburuz bebegi riske atamayiz dedi doktorla pazarlik yaptim isterse 24 saat sursun ama suni sanciyi o kdr agir hissetmek istemiyorum diye 🙂tamam dedi soz cok hafif hafif vericem neyse yatisim yapildi suni sanci takildi saat tam 19:20 lavman yapildi allahim lavman yapildiktan sonra bir karin agrisi ay dedim tuvalete yetisemicem heralde ama yetistim tutamiyorum gidiyor saldim bende 😄 suni sanci takili ama ben yavastan yavastan ayaklarimda kalcamda sizi hisstmeye basladim adet sancisi gibi heh dedim basliyoruz ebeler geldi kontrole nasilsin eh iste hafiften basladi sancim gel bi muayene edelim 5,6 cm ne dedim nasil yani daha bir saat olmadi hizli ilerliyoruz dedi suyumu patlattilar bebek kakasini yapmaya baslamis suyum kirliydi o muayeneden sonra benim sancilarim sıklasti plates topunun uzerinde sadece hafif hafif zipladim sanci geldikce sadece nefes alip veriyorum sancim iki dakika da bir geliyor ama dayanilmicak gibi degil zaten bir dakika suruyo gidiyo saat dokuz doktor geldi bi bakalim dedi bakmayin dedim biraz once baktiktan sonra daha cok sancim artti 😄 acitmicam diyo doktor ben saniyorumki 5,6 cm den sonra ben sabahi bulurum ellettirmek istemiyorum doktor bir muayene etti 9 cm kafayi kaldirdim beni kandirmayin dedim niye kandiricam kiz diyo ben bir sevindim anlatamam sadece on dakika kadar artik dayanamiyorum dedim hadi dogumhaneye gidelim dediler catala cikmadan iki sanci daha cek dedi doktor bacaklarimi acip kalcami bir saga bi sola yaptim ve oturdum catala hadi iki ikinmaya bitirelim dedi saat tam dokuz karsimda nasil ya diyorum yani birazdan biticekmi ( kendime nazar degdirmisim)😄ewet dedi doktor sancin gelince nefesini tuut ve ikin ben basladim o mutlulukla ikinmaya nefesim yetmiyor birakiyorum malesef iki ikinmada cikmiyor 🙂bes alti kere denedim olmadi doktor kesi atti hissetmedim soyledi kesi attigini ikiniyorum cikmiyor megerse bebegimin boynuna kordonu dolanmis ben ittikce o geri gidiyor karnima bastirdilar biraz ikinirken zormuydu zordu asla kolay degil ama derler ya cektigim cefanin cani saolsun sefasinin guzelligine bak diye ❤️🤗on dakika cok zorlandim yapamiyorum diye bagiridm kicimi yirttim ama bebegim cikinca karnimda o sicakligini hissedince oh dedim beee ohhh plesentayi cikarirken de sadece lık diye dustugunu hissettim doktora plesantami cikti dedim ewet gornek istermisin dedi yok dedim ben gorucegimi gordum gulduk falan bebegimle on dakika kaldik ten tene morarmisti biraz benim dikislerim atildi o an beklemk oldukca uzun ve skici geliyor adama ama bitiyor iste tam 21:20 de kizim dogdu ❤️darisi herkesin basina insallah