Pskglzr Merhaba hanımlar, sevi bebenin tırnak bakım setini kullanıp memnun olan veya olmayan var mı acaba ?
-Eflatun- Pskglzr çoğu kişi içindekileri kullanmamış tek gerekli olan fırçalali tarak ve tırnak makasıymis mesela bana tarak bile lazım olmadı bebeğimde hiç konak olmamışti
Ecceee Pskglzr ben chicco nun ayıcıklı kutuda tırnak bakım setini aldım bi heves ama tırnak makası dışındakiler kullanılmıyormuş pek..boşuna dünya para verdim sanırım..normal bi bebek tırnak makası alsanız yeterli gibi
Semaan Pskglzr ben aldım bebek için çok sert tırnakları sivri bırakıyor normal bizim kestgmiz gri turnakların küçügünü aldım daha yumusak ve çizmiyor benek için olanlar gereksiz bence
-Eflatun- Pskglzr ben kendim wee baby tırnak makası aldım insan heves ediyor diğerlerine ama cidden gereksizler