Oguzhanberraselina Hipp organic combiotic kullanan var mi arkadaslar?Bebeğim sürekli emiyor sütüm yetmiyor veya azaldı diye düşünüyorum gunde bi kere ek bunu vermeyi düşünüyorum anne sutune en yakin mamaymis güzel yorumlar var kullanan anneler bilgi verebilir mi?
tazebiranne_hg04 Oguzhanberraselina evet doktorum önerdi banada doğum yapacağım direkt bu mamayı alın diye önerdiler hem emzir hem mama ver canım emzirmeyi de bırakma sütün azalsa bile
Deletedmom_110 Oguzhanberraselina Canım ben sma comfort kullanıyorum memnunum bebeğim sevdi gaz vs de yapmıyor ve sevilen bir marka tavsiye ederim 🥰 bu arada nasıl gidiyo alıştın mı en son depresyona gitmiştin diye hatırlıyorum iyi misin şimdi bende bebişimi uyuttum az formun tozunu attırayim diye geldim😂😂
Birdost Oguzhanberraselina hipp kullanmıştım ama şimdi Holle mama kullanıyoruz. Her şey gayet iyi. Besin değerlerini karşılaştırabilirsiniz.
Oguzhanberraselina Deletedmom_110 valla canim yimr gel gitlerim oluyor aglamalarim oluyor 18 günlük olduk öyle böyle geciyor yarin mevlut okutucam insAllah.Sonra tek basima kalicam annemler gidiyor.Bu mamayi denicem İnşallah ishal filan gaz yapmaz.Yaparsa dediğini kullanirim 😍🤗 Sen nasilsin
en_guzel_emanetlerim Oguzhanberraselina bizde aşırı gaz yaptı ve ishal yaptı 5 aylıkken bende hem meme hem mama olarak devam etmek istemiştim bizimkine yaramadı aptamil de ishal yaptı bebelac yaradı bize sadece şuan 13 aylık hâlâ bebelac kullanıyoruz güzelde kilo yaptı
zeytinkiz Oguzhanberraselina 7 ay SMa optipro kullandım. Bana da doktorum anne sütüne ne yakın dedi 😬 hepsi en yakın galiba 😄 Neyse benım sütüm de yetmiyordu ama tek sefer vermiyorum ben. 2 sattde 1 veriyordum 15-20 dk sonra emziriyordum. Önce neden meme vermedşn dıyen cok oluyor onu da acıklıyım. Sütüm hiç yoktu. Bebeğim iştahlıydı. Süt gelmediği için bas bas bagırarak aglıyordu. O yüzden önce mama verıyorum sonra meme verıyordum ama 5.aydan sonra tahin helvası yemeye başladım kahvaltı da k acayip cogalttı keşke baştan yeseydim. Suan 10 aylık kızım agzından akıo sütler 😆 başta bu sekilde eolsa asla mamaya ihtiyaç olmazdı 🥴
Deletedmom_110 Oguzhanberraselina İyi canım alışmış gibisin sevindim mevlidini de Allah kabul etsin inşallah valla bende iyiyim şükür alıştım eve geldiğimizde 3 gün kayınvalidem kaldı yanımda sonrasında tek kaldım bu benim için çok iyi oldu alışma sürecim daha kolaylaştı inşallah sende daha da kendine gelirsin bir an önce 😍🤍
Oguzhanberraselina Deletedmom_110 Amin İnşallah canım bende çok sevindim senin iyi olduguna 💛 Sen nasil bebeginle yalniz misin nasil geciyor gunlerin? aglamalarin geçti mi 🤗😍
Deletedmom_110 Oguzhanberraselina Evet tekim gün içinde akşam eşim işten geldiğinde sağolsun o biraz destek oluyor bebeğim sarılık oldu sınıra kadar çıkmıştı 18 i görmüştük ağla ağla mahvoldum kaç tane hastaneye doktora gittik günlerce uyumadım sabaha kadar saatte bir bazen 45 dk bir emzirdim mama verdim sürekli dua ettim düşsün artık diye 15. günde şükürler olsun bitti 8 e kadar düştü yavrumun elleri mosmor oldu kan alınmaktan hâlâ baktıkça canım yanıyor ama şükürler olsun geçti bu durum beni çok yıprattı çok çok ağladım ama geçti ❤️
Dilara95 Oguzhanberraselina balim bu mamayla büyüdü oglum o kadar yarayisli o kadar anne sütüne yakin o kadar gaz yapmayan mama ki butun mamalari denedim bunda gazi olmadi benegimin olursada gaz damlasi verdim ekten hala sabah bide aksam icer mamasini tabi her bebek farklidir deneye deneye bulacaksin ama bize cook yaradi 🤗
Oguzhanberraselina Dilara95 ya çok sagol canim bebeğime 2 gündür ek olarak gunde 1-2 kez veriyorum normaldede ishal gibi zaten tuvaleti simdide ayni dedim mama yiyince mi.boyle oldu korktum bi an normaldede kusuyor simdide anlayamiyorum dokundu mu dokunmadi mi ama direk yedi yüzünü filan eksitmedi 1 ölçek yapiyorum 30 cc ek olarak anne sütü emiyo sonra bunu veriyorum doymadiginda
Oguzhanberraselina Deletedmom_110 ya canim kiyamam bizde atlattik 17 idi sinir 21 mis sonra 15 e düştü sonra goturmedim geçti yani çok sukur bol bol emzirdim 😍🤗
Dilara95 Oguzhanberraselina ne demek kuzum yok yok bise olmaz Allahin izniyle bu mama cok iyi bi mama canim asiri dogal anne sütüne en yakin mama nasilsin iyi misin 😍
Oguzhanberraselina Dilara95 iyiyim,canım çok şükür yarı kırkımız çıktı Bugün sen nasılsın canım iyi misin bebeğin nasıl Ben de alışmaya çalışıyorum 😍
Dilara95 Oguzhanberraselina oyy masallah kuzucuga 😍😍 iyi diyelim iyi olayim dis çıkarıyor cok huysuz gram durmuyor bide yurumeye başladı yavas yavas yurutecide istemiyo belim 2 büklüm oldu artik yurutmekten bir dahaki ay yasimiza girecez bizde oyle boyle 1 yıl gecti bak zaman su misali ilk zorlu hallerini unuttum bile canim insan unutmam diyo ama unutuyo valla 😍😍♥️
Oguzhanberraselina Dilara95 valla öyle canim haklisin Eabbim ömürlerini güzel eylesin bebislerimizin 😍😍