sinemkarakuzu adete göre 6+2 doktoruma göre 6+0 👋🏼 bulantı var demiyim de böyle içim bi kalkık 😂😂 hiçbir şeyden tiksinmedim hala, kasık ağrılarım vardı onlarda baya azalma oldu. Bugün muayeneye gittim keselerimi de gördüm kalp atışlarımı da duydumm ikizler geliyormuşş meğerse 😍