Mfyy Minnosumm89 benim 6 gün kala sabahtan test verdim negatif akşam kahve leke geldi adetim beklicem ama çok afedersiniz selpağa falan gelen yok çamaşırıma kahve Bi leke gelmiş sadece
dilara1908 Ben oldum ama adetime daha vardı. Pembemsiydi adet oldum sandım çok az ve kısa sürdü zaten. İnternetten bakınca yerleşme kanaması yazıyordu test yaptım hemen negatif çıktı. Ben de hamile değilim demek bir sorun var diye düşünüp doktora gitmiştim.
dilara1908 Naz12- Ben 5 haftalıkken öğrendim ama şöyle oldu devlet hastanesine randevu aldım o da zor buldum randevuyu anca öğrenebildim. Belki daha erken öğreniliyordur tam bilmiyorum. İsterseniz sağlık ocağında durumu anlatıp kan testi verin bence orası da bakar.
dilara1908 aybarsaybuke Tam hatırlamıyorum ben hamile olduğumu düşünmedim test negatif çıkınca zaten 2sine falan randevu bulabildim o zaman öğrendim. Kanama 19nda olmuştu onu net hatırlıyorum.