Zey-neppp Adaryona kan 11 olması gerekirken 10 larda çok düşük değil. Ama Demir düşük. Demir eksikliğine bağlı anemi gelişebilir. Demir desteği vermiştir doktor zaten. İlaçları düzenli kullanırsanız sorun yaratmaz. Geçmiş olsun ☺️
TeoMom Adaryona Demir biraz düşük canım pekmezin içine limon sık öyle ye arttırır biraz değerini ama burada tsh biraz yüksek canım ilaç kullanman gerekiyor dahiliyeye git istersen ilaç başlasınlar
Sinemkocak Adaryona tsh yani tiroid hormonun yüksek çıkmış canım onun 2bucuk uzerinde olmamasi gerekiyor. Doktorunla görüştün mü bu sonuçları
edaa1402 @Adaryona çokta düşük değil canım bol bol kan yapan şeylerden ye pekmez Dalan iç ben çok faydasını gördüm 🌸😇
Haticeeklyc Kan ilacı verdi mi doktorunuz benim sonradan kan değerim düşmüştü 4 aylıkken falan 3 aydir kan ilacı kullanıyorum
Zey-neppp Adaryona ihmal etmezseniz iyi olur. Demir yükselmezse kan üretimi yeterli yapılamayacağından kan değeriniz daha da düşecektir. 🙄