Anne çok başka ya. Benim herşeyim,yaşama sebebim resmen. Oğlumun herşeyini o hazırlıyor benim düşünemedigim şeyleri bile alıyor herşeyine kadar. Kimse annemin yaptığını yapamaz yapmıyor da zaten. İyi ki var. Sizde annenizi arayın isterseniz kaynananın ne varlığı ne yokluğu çünkü ayıp ya. Yazık günah