Kızlar ben 30 haftalık hamileyim. Hamileliğinin öncesinden itibaren süregelen geçmeyen idraryolu enfeksiyonu var bir türlü geçmedi son kullandığım ilaç sayesinde rahatladım tam bitti tekrar malesef ki basa sarmış. Doktorlardan öğrendiğim kadarıyla gebelik başından beri süren enfeksiyon erken doğum riski taşırmış idrar yolu enfeksiyonu sebebi ile erken doğum yapan anneler var mı aramızda varsa yazabilirler mi herhangi bir önlem veya problem yaptı mı bilmek istiyorum 🙏🤍💙