Miniminikom 22 hafta ➡️14 temmuz 473 gr 22+4 ➡️18 temmuz 577 gr 23.hafta ➡️22 temmuz 494 gr Arkadaşlar bu kadar oynaması normal mi ya bebek mi zayıfladı doktordan mı degişiyo anlamadım bilenler yazabilir mi?
Aslhnklk Miniminikom Usg de ölçümler genellikşe birebir aynı olmuyor. Çoğu zaman oynuyo ölçümler doktorunuz sıkıntı görmediyse bir problem yoktur bunu düşünüp strese girmeyin 🏵
Miniminikom Mavidunyamm yok farklı doktor farklı cihazla yapıldı ama bu kadar oynaması normal mi 23 hafta olmama rağmen ölçümleri de düşük çıktı çok korkuyorum
Mavidunyamm Miniminikom Cihazdan cihaza fark ediyor baya inşallah ondan kaynaklidir. Sağlıkla zamanında gelir inşallah 🤲
Mavidunyamm Miniminikom bende kilo değişikliği değil ama hafta değişikliği olmuştu mesela aynı gün bir doktorda 20 haftalık iken diğer doktorda 19 haftalık görünüyordm
Miniminikom Mavidunyamm ölçüm olarak da ac si 21+3 çıktı normalde önden gidiyordu ölçümleri 23 haftaya uygun çıkmadı bide 577 gramdı hocam zayıfladı mı dediğimde normal dedi grçti
Mavidunyamm Miniminikom bebeğinin sağlığı yerindeyse endişe etme belki zayıf doğacak minyon bir bebek olacak ama sağlığı yerinde olursa her şekilde kilo alır dogunca. Erken doğum riskin geçer inşallah 1 kilo daha alırsa tamamdır sonrası zaten çabuk gelişir yani son aylarda daha hızlı kilo alımı olur
Miniminikom Mavidunyamm ben kilo alsın diye gözüne bakıyorum çünkü riskim çok yüksek ama malesef bebek zayıflamış anlayamadım
Mavidunyamm Miniminikom bebeğe kilo aldıran yiyecekler diye yaz burda liste çıkar inşallah işine yarar