Kızlar 18 haftal ik ikiz gebeyim doktorumun muayenehanesine gidiyorum normalde ama detaylı ultrason için devlete gideyim dedim bugüne randevu aldım onu zar zor aldim zaten e gittim normal kadin doğuma kontrole gittim ki bi ay sonrasına da detaylı için gün verirler diye düşündüm ama doktorun yüzünü görmeden çıktım içeri girdim sekreteri sorular sordu kaçıncı gebelik ilaç kullanıyo musun vs detaylı için daha erken dedi bi daha randevu al gel o zaman detaylı için gün verilir dedi 20 ile 24 arası bakiliyo detayliya ben randevu alabilsem en iyi ihtimalle 15 gun sonraya bulabilirim e detaylı için de kaç hafta sonrasına randevu verecekleri belli olmaz gun u geçer o zaman dedim yok yok geçmez dedi neyse gelmişsin madem bi çocuklara bakılsın ultrasonda dedi tamam dedim elime kağıt verdi eksi kata in orda ultrason dedi ben de şaşırdım odada paravan vardı arkasında ultrason vardır diye düşünmüştüm yani yok aşağıda bakacaklar dedi ve bi de bana kan tahlili yazdı bi de onlara bakalım dedi e ben daha geçen ay kan tahlili verdim zaten ama bisi demeden çıktım yani muayene olmaya gittim ama doktor yüzü görmeden çıktım ordan yüksek ihtimal paravan arkasında idi çok sinirlendim ya ve ayrıca gerçekten çok üzüldüm oraya gitmek zorunda olanlar var yani Allah oraya düşürmesin ama orasız da bırakmasın ayrıca ultrasondan baksınlar diye aşağı indim kayıt sırasında bana yine bi kağıt verdiler 3 ağustosta gel bakalım dediler nasıl yani dedim en erken 3 ağustosta ultrason çekebilirlermiş ben de hemen çıktım yani gerçekten 2 yaşında çocuğumu bırakıp karnimdakilerle muayene olmaya gitmişim yaşadığım vakit kaybına mi yanayım neye yanacağıma şaşırdım bi dünya detayliya vermeyim dedim ama resmen mecbur vercez kızımda gitmemiştim ama bunlar ikiz olduğu için biraz daha dikkatli davranıyoruz Allah korusun bisey varsa bilelim diye çok üzüldüm gerçekten yazık verilen maaşlara yazık bunlar hep hak bi de ultrason sırası veren adam diyo ki herkesi de ultrasona göndermişler sanırsın peynir ekmek dagitiliyo diyo sanki adamın maaşından kesiliyo çekilen ultrasonun parası falan yani Allah herkese maasini helal kazanmayı nasip etsin ne yorum yapacagimi şaşırdım