Hanımlar herkese selam. Benım kafama takılan bir durum var. Bu kullandıgımız folıkasit ve b12 hakkında. Doktorların yazdıgı multıvıtamınlerin içinde ya da ayrı ayrı yazdıkları folıkasıt ve b12 in içinde yapay formu var . örn : siyanokobalamin (b12) , ya da çok onemı olmayan magnezyumun oksit formu gıbı .
Bir kısım doktor ıse bu formların emılımlerının cok olmadıgını soyluyor.
Mg lara sadık kalarak aktıf formlarını kullanmak ıstıyorum fakat cesaret edemıyorumda. Aranızda bu vitaminlerın aktıf formunu kullananlar var mı?
Bir de venatura nın demir takvıyesını kullanan var mı? İçeriği en temız demır takvıtelerınden bırı. Mg ları hamılelere verılenle aynı.
Biraz uuzn oldu kusurabakmayın. Kafa karısıklıgımı anca anlatabıldım:) benım gıbı bu konulara kafa yoranlarla bu postta bılgı alısverısınde bulunmayı cok ısterım. Herkese sevgıler saygılar