Sleepless_Mother Demin test verdim geldim akşam cikicak sonuç ama hafta içi acilden giriş yap orda yaptircan dedi ama fotokopi birşeyler dedi tamamen. Çıktı aklımdan bilgisi olan soyliyebilir mi ne lazım giderken 🤤
_ozlmm Sleepless_Mother genelde eşinin kan uyuşmazlık kartı isteniyor benden onu istemişlerdi birde senin kimliğin
hayallliiim Sleepless_Mother ben acilde yaptırdım günü birlik yatış gösteriyorlar iğne olunca biraz duruyorsun ultrason ilede bakıyorlar çıkarıyorlar Eşimden kimlik fotokopisi istediler benimde kimliğim devletin iğneyi karşılaması için
Rafet-0810-16 Sleepless_Mother ben test yaptırdım bikaç gün sonra acilden gittim hemen yaptılar hiçbirşey istemediler
_ozlmm Sleepless_Mother muhtemelen sağlık ocağı da verir diye düşünüyorum kan grubu bakınca kart verdiği için ama benim eşimin öncesinde varmış o yüzden yeni almamıştık bilmiyorum nerden aldığını
oykubrakpnar Benden hiç bişey istenmedi valla iğnenin yazıldıgı reçeyle herhangi bi hastaneye gidip yaptırdım.
Sleepless_Mother oykubrakpnar bana öyle dedi ya peki yatış falan oldu mu canım etkiledimi seni iğne yanında biri geldimi ynai
_ozlmm Sleepless_Mother devlet de olunca kağıtlar da yatış olarak gözüküyor ama endişelenme yatış olmuyor çok kısa sürüyor zaten anlamıyorsun iğneyi ☺️
oykubrakpnar Bu arada kan uyuşmazlığı iğnesini semtimde bulunan eczacılar odasından 4 tl ye aldım, eczanelerde 700 tl ve üzeri sanırım.
Sleepless_Mother hayallliiim tamam canım hepsini ayarliycam inşallah yarın pazartesi nasipse gidicem bende acilden giriş yap demişti teşekkür ederim ♥️
Sleepless_Mother Snmbbbb test yaptın mı canım ben bugün testyaptim şükür bugüne kadar kanamam falan olmadı sizin oldumu kanama olunca mi tehlike oluyir 😑
Snmbbbb Sleepless_Mother bana da doktor söyleyince öğrendim yarın kan uyuşmazlığı için kan alacak 8.haftam şuanlık bir sorunum yok ama sonrasında iğne vs ne olurum bilmiyorum bende
Rafet-0810-16 Sleepless_Mother doktor bana kanaman veya benzeri sıkıntın olmadığı sürece 25 ile 30 haftası arasında yapılır demişti .