Genel anestezi ile sezeryan oldum sağ sağlim kavuştum bebeğime şükürler olsun 🙏🙏hamileliğim zor geçiyor du zorlu süreçleri geçtik şükür şimdi yanımda mışıl mışıl uyuyor 🥰🥰HEP bebeğime odaklandim pozitif düşündüm sonda dan korkmayın damar yolu açmış gibi azıcık acıdı ilk kalkış zor değildi mide bulantısı ve boğazım daha çok acıyor du sürekli iğne ilaç verdiler bunlarin acısı gözümde yoktu bebeğim göğsümü tutmadı iki gün çabaladık sütüm de gelmedi eve gelince duş alınca geldi şükür bebeğim de tuttu Göğüslerimin ucu çok kötü yara oldu kremle toparladım bebeğime bakınca bütün acılar geçiyor sağ sağlim kavuştum çok şükür bebeğime rabbim isteyen kucağı boş olan herkese nasip etsin inşallah yürekten dua ediyorum 🙏🙏