sdymtl 37+0ım. Az önce yeşil mukus geldi peçeteme. Doktora sordum nişan genelde pembe olur dedi. Enfeksiyon olabilir diyip fitil ismi verdi. Onu kullanacakmışım. Ama idrara çıkmam falan rahat, bol su içiyorum. Enfeksiyon olsa anlamaz mıydım?
pnrrikoo sdymtl enfeksiyon benimde öyle oluyordu ve bol su içmek gerekiyor en iyi öyle atarsın enfeksiyonu..
en_guzel_emanetlerim sdymtl yeşil akıntı enfeksiyon deniliyor ama doğum haftasında ve fazla olursa da bebek suya kakasını yapmış diye tehlikeli olabilir denilip ayrıca muayene yapılıyor kontrole girmeni öneririm
derinnguney sdymtl 37 de farklı mı olur bilmiyorum ama benim 28-29. Haftamda enfeksiyonum vardı ve hiçbir şey hissetmedim. Ne ağrı ne sızı ne yanma hiçbir şey yoktu, idrar kültüründe çıktı bi yaptırın içiniz rahat etsin.
Ayfertufan Az önce ben de yaşadım aynısını zaten gün de 3-4 defa iç çamaşırı değiştiriyordum akıntımdan dolayı şimdi yeşil gelmeye başlamış
pnrrikoo Günlük ped tak akıntın oldukça değiştir doktorun verdiği ilacı da kullanmaya özen göster ben kullanmaya çekinmiştim 37.haftama giriş yapacağım yeni geçti..
acemianneee_31 sdymtl günlük pedler yerine kullanmadığınız atlet falan olursa onlari iyice yıkayın sonra onlari kullanın ben 17 yaşından beri onu kullanıyorum baya var yani 50 tane falan gerekirse günde iki kere değişiyorum yıkayıp kullanıyorum pamuk bu arada benimkiler atlet genelde benim kullanmadığım
sdymtl @pnrrikoo @Fatma0090 içiyorum su. Telefonda ilaç ismi verdi fitil. Akşam ona da başlarım. Sağ olun kızlar
Fatma0090 sdymtl rica ederim canım bak bende şeker var sabah 3 litre gece uykudan uyanıp duruyorum 3 litre de öyle iciyorum ama yine de enfeksiyon var su pek fayda etmiyor ama yine de bol bol iç bende bugun kanda da cıktı iki gün oluyor antibiyotik biteli bugun tekrar antibiyotik başladılar 😑🤦♀️