Kizlar 36+2 haftalık hamileyim Çarşamba günü akşamından beri bacaklarımın arası aşırı derecede ağrıyo vajinamda aynı şekilde sanki alta doğru dusecekmis gibi bı ağrı var WC de zorlanıyorum yürümekte zorlanıyorum doğru düzgün oturamiyorum da annem doğumun gelmiş olabilir dedi ama daha günüme de var doktorda Çarşamba günü gitmiştim artık her an olabilir dedi acaba acilmam fln mı var diye de düşünüyorum ama anlaşılır mı bilmiyorum da ilk gebeliğim sizce bu haftalarda normal mi yoksa gerçekten doğum yakın mı